24h購物| | PChome| 登入
2004-09-21 21:15:24| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛與恨.一線之間

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔明白.點解阿媽要係人馬座既時候生我出黎
唔明白.點解自己總要纏繞個2個男仔走~
唔明白.點解我唔能夠放開些少

<愛不是佔有。 愛,是可以昇華成友情及親情的。失去愛不可怕,失去愛後站不起來才可怕。人的快樂是自己給的! 人的幸福是自己爭取的! 把握即是擁有!好好把握你身邊所擁有的一切>

自己都已經失去左咁多次.點解仲係放唔低.點解仲要mind!
我自問唔係好人.但係點解要我去失去!!!

  『 要改變自己而去配合他人
         倒不如放開雙手~另覓高就 』

雖然我自己能夠講得出.但係我做唔到.

或者我應該要爭取一d.我認為要爭取既野><

台長: 心未泯
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文