24h購物| | PChome| 登入
2006-11-03 14:59:13| 人氣231| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

**第三日-威尼斯+米蘭(923)**

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

22/10 (923)

第三天 - 威尼斯>渡輪碼頭>聖馬可廣場>杜奇皇宮>噗息橋>聖馬可大教堂>地道水都黑色平底船(貢多拉)自費EUO25>>米蘭>達文西雕像>艾曼拱廊>多奧莫大教堂

朝早好大霧天未光就出發搭船去威尼斯...氣溫好凍(唔知係唔係訓未醒)....
感覺幾似去離島...沿岸好熱鬧..有少少似uk既bighton海邊..幾舒服~~
二話不說領隊襯無咩人先比我地搭貢多拉遊下依個威尼斯..本來老公想爭取時間去買lv...可是覺得旅行無可能only為左買野....所以最後我地都有去玩到...不枉此行嗎?? 見到威尼斯開始水漲得好厲害...連廣場都可以湧左咁多水上來要搭板比人過..........

遊完之後直飛去lv shop, 幸好無咩人...今次由一個東南亞既sales..(nice好多)..咩都拎出來比我地睇..只係本catalogue有的話..幫朋友搵左個袋...幫呀嫂買完..一身鬆哂.......自己都夠quote買...^^ 唔駛心卦卦...不過望望個錶...點算...我好想去gucci....最大間gucci shop去唔到啦..之後揖低老公搵gucci shop, 第一次搵唔到返轉頭..唔甘心又行多次.入到去見到團友已經比緊錢...快快要走....最後唔駛幾秒就買左個鈄袋..同個小手袋...夠快嗎??

最後我地幾位團友就好似威尼斯舉行馬拉松一樣..跑..跑..跑出碼頭, miss左班船就麻煩...要搭水上的士出去架啦...哈..最後跑到全身熱熱.....^^ 好驚險...

..........
夜晚去米蘭...感覺好似香港幾熱鬧..d shop好靚, 有個大大既商場...好高好高....又有鐵三角lv, gucci, panda.....仲有一間大大既m記..gucci仲有cafe shop添......lv已經告一段落係時候買gucci..唔知係唔係擔心時間又唔夠呢?? 好快好快咁行左2層...買左belt, 鈄袋...落番樓下d袋款好新..而且仲好貴....不過時間緊逼..買下一個買下又一個.......services真係超好, 一mark一....最後仲有個senior女sales services我地....好攪笑..佢望住老公..(讚good man)...老公苦笑話...(你睇..佢又買啦)...最後仲握埋手講多謝......埋單買左7樣野..幾驚人..都話洗euro有問題架啦..1對10....攪到以為好平好平幾百蚊一個.....原來計番係幾千蚊....萬幾蚊..幾萬蚊.......最後知衰...隻錶唔敢買.......

團友嚇親.....老公話我地勁似水貨客...掃完lv, 又掃gucci..領隊都話未見過有人拎cash掃貨咁恐怖~~ 我地都得架啦

台長: 比比
人氣(231) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友) | 個人分類: 旅遊篇 |
此分類下一篇:**第四天-瑞士(924)**
此分類上一篇:**第二天(比薩)922**

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文