24h購物| | PChome| 登入
2011-09-29 19:48:36| 人氣311| 回應2 | 上一篇 | 下一篇

重返天堂~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



22/8

雨過天晴的一個星期~~ 由地獄重返天堂既感覺好奇妙, 看來人生路上又多上一課啦!!

前幾日心情仲係跌落谷底中, 崩潰過, 喊過..............精神分裂過............... 前路茫茫完全無哂方向, 好似無路可以再行前.........事業, 愛情突然比人k.o......加埋媽咪既唔諒解~ 真係崩潰.........攬住媽咪豪哭一場.............喊完又有番精神啦!!

一直以來個人都鍾意收收埋埋, 唔愛救助~~ 突然幾樣野殺到埋身, 真係處理唔到..........個心好痛好傷, 唸住用事業去麻醉愛情, 點知事業仲衰...........以為唔同人計較就無野, 點知換來一番惡評...............

好人好難做.............唔怪得永遠好人都會早死啦!!

坦白講間鋪落左好多心血落去, 加埋前幾日既7-11, 辛苦唸住值得, 因為望見間鋪由零變有, 個一刻好感動............無唸過突然比人k.o.~~ 人生突然好似咩都無哂咁........唯一寄託都無埋........將來可以點?

因為好想好想創業, 所以先會作出今次唔用腦既決定~ 或者就係依點, 無唸過深一層既東東, 咪出事囉...............

幸好醒起朋友公司好似請人, 於是快快fb send message~ 好彩公司岩岩先登報紙, 我係第一個去in~~ 一直以來都唔敢去見工, 好怕比人批評, 而且又唔係讀得書多, 經驗又唔係比人勁......求職信唔駛send都唔會有人請.........朋友講得岩...有陣時真係要人幫下手架.........

23/8

去到朋友公司氣氛唔錯, 人少少.........而且見我既同事都好nice~~ application form都唔駛填, 國語英文都無考我........仲話之前有trading經驗都已經ok架啦...唔係化? 記得好多年前去in shipping比人鬧到一面都係.....話你做過係trading, 唔係shipping呀! 小姐........所以今次咪講無經驗囉...........

估唔到未返工已經加左人工呀~~ 而且一向心急既我, 都好怕等消息~ 估唔到唔駛一陣朋友打電話比我, 話可以隨時返工啦~~ 嘩..................

地獄重返天堂既感覺真係奇妙...........人生好似又有番希望~~ 起碼知道下一步應該點嗎?

感恩呀~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

台長: 比比
人氣(311) | 回應(2)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

Kitty
Phoebe妳有咩都可以搵我地傾下ga, 唔駛收收埋埋ga, 我地會係妳既聆聽者來ga!
2011-10-03 15:21:29
比比
Kitty, 多謝你地咁關心我..........
2011-10-05 00:37:54
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文