24h購物| | PChome| 登入
2003-12-27 12:06:00| 人氣79| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

聖誕節~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

25-12-2003 (星期四) 聖誕節

聖誕節終於來臨, 雖然開心, 不過見到s日日返早, 凌晨3點幾先返屋企, 之後訓唔夠2個鐘就要起身返工, 好辛苦而且好可憐~

訓醒第一時間打電話比s, 又呃我話唔眼訓, 收工一定要出去反…難得聖誕節~~今日化左個藍色妝,少少閃, 因為知道佢唔鍾意太閃嗎? 今日一定要影相相~ 開開心心唸住去嘉年華, 因為他答應掉隻狗仔比我, 最後因為太多人, 所以無入去到……世界真細少, 我地出去香港都可以撞到s屋企人, 結果..當然係家庭日啦~ 不過……其實自己都有少少feel會見到啦~ 咁岩又係出香港~~ 所以我早少少叫定s打電話比他們, 估唔到唔需要約定, 就見到…好有緣呀~

雖然入唔到嘉年華, 不過我地去左中環既許願樹, 好靚, 今年好多燈飾, 香港真係好靚好靚呀~ 食完飯返到屯門都好夜, 成點鐘啦~ 所以我地跟左佢呀哥去黃金酒店飲左陣野, 個度唔錯, 好有hard rock feel~ 傾計就最岩啦~~

靜靜地渡過依個聖誕節~ 又2點幾返屋企……s又要做廳長, 訓一陣起身返工~

台長: 比比
人氣(79) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文