24h購物| | PChome| 登入
2003-12-27 12:05:23| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

驚喜的平安夜~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

24-12-2003, 星期三, 平安夜

一場電話激戰之後, 終於和好如初~~ 開開心心渡過平安夜~~

六點半屋企樓下等, 今日化左個勁閃既綠色妝, tony&tina的閃粉真是神奇, 明明是白色, 一化上去就變成幻彩, 連小do b就問姑姐, 點解隻眼可以好似落雪咁閃?? 不過…知道s一定唔鍾意…事關…佢好怕人地化閃妝….哈~

非常趕地搭車去天水圍睇戲, 如是者同第一集一樣, 少少畫頭睇唔到~~ 不過….真係一集不如一集, 非常無聊而且一點都不好笑~ 開始感覺有少少唔舒服, 作嘔作嘔咁, 真係分唔清究竟係冷親, 一話太耐無食野?? S一入場就買左d野食比我食……不過食完都係咁…….

散場出來行陣, 反而舒服好多, 因為札左頭髮又大頭蝦唔記得帶梳, 於是一齊周圍搵邊度有梳賣, 幸好最後都比我地搵到, 而且把梳仲係靚靚既little twin star添….

交換禮物開始啦~~ 其實一上車大家已經急不及代想睇下對方究竟買左乜東東….好攪笑, 人地交換禮物應該係雙方交換, 而我地就係互相搶來搶去….最後終於搶到, 因為紙袋問題, 大家都估唔中對方買左d咩…….愛心牌就放左係regene既紙袋入面, s就估會唔會係減肥用品?? 哈…….又估錢包, 最後都唔中…而因為s手中既紙袋係筆既牌子, 當然估會唔會係支筆? 哈~~ 呃得透了……..

s一打開就知道係溫暖牌啦~~ 望一望就帶上頸度………um..好似織得太長, 希望他鍾意我的一番心意啦~~ 他的禮物包得好靚……..所以唸住影張相先折, 最後..因為時間, 地點問題都影唔到一張相~~ 因為睇完戲之後, 我地就約左朋友去飲野, 之後好夜先返屋企………..中途搵唔到時間影相, 好可惜。

返到屋企, 好心急想拆開來睇…….個盒有音樂, s話係一個好靚既音樂盒, 入面會有好得意既野走出來……一心係唔係大整古?? 我好怕…好怕咁離開好遠拆份禮物…….而s走得比我更加遠, 好似一拆開會有條蛇走出來咁……場面好攪笑, 又想拆, 又怕拆開會有什麼怪東西走出來……

今年聖誕節, s買左好多好多禮物, 有手袋, 香水……再加依個surprise禮物….所以他叫我笑納, 只是一份好普通而有心思的禮物~~ 估唔到打開是just gold既bear bear熊吊咀~ 藍色大大肚既小bear bear….好可愛…….s話最鍾意就是packing個盒, 係手動既音樂盒, 一定呃到我…….而且見到拆禮物個樣, 好攪笑..又怕又想拆。 依個平安夜…….真係一點都唔平安~~ 哈~ (^.^)~~

台長: 比比
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文