24h購物| | PChome| 登入
2005-05-11 20:41:26| 人氣155| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

剛剛離開高M的【大黑部落】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

啱啱同你地又o係高M開左一次論師大會,高M對我其實都有幾重要ge意義,佢佔左我中學時期出街食飯必要地點的一個好大比重;以前童年時同親serena食早餐都幾乎o係晒呢到,afternoon tea又係呢到;考試、測驗溫書又o係呢到;開咩婦會會、扮嗄會又o係呢到……真係好多好多回憶。
特別係今年,放學去高M真係林十三showtime「娛樂我地係你本領」,我諗我成世都會記實嗄嗄ge「同們咪坐到好似卡非室咁,唔係我就只有kim同們出去」,或者係葉添ge黑唇講「班長科代幫派」,又或者係MIZ 鐘ge「由甘英」……真係笑極都唔悶,扮極我都係咁鐘意睇。
哈!仲有4日就考畢業試,離開左培正高等學府,高M還在,你地呢?或者我第時都會o係高M見到林十三,好可能係「高雄M記」。 今個星期六唔知我會唔會喊,話晒仲要考試、仲要補課、仲要一齊去旅行…… 但係唔知點解,可能笑得勁得濟,剛剛回家ge途中真係有d感慨… 有d想喊… 我只想一路好似宜家咁生存o係大黑部落呢個family, o係呢到,即使我係點,你地都一樣會對我咁好,一樣會同我一齊癲、一齊捱測驗考試、一齊幫我諗我解決唔到ge野…… 冇左你地我應該唔會死,但係一定會feel到少左好多野,冇左你地或者第時會識到第2班老友記,但係如果識唔到d好似你地咁正ge……真係都唔知哥邊算你定算我o既。 
真係…… 不要離我太遠r… 《大黑部落》。

台長: 野。
人氣(155) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文