24h購物| | PChome| 登入
2005-01-07 20:18:58| 人氣180| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有話要說

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

原來一路都可以過得好快樂,只是我一路都未察覺,
我話我覺得自己呢期真係好幸福,個個都會隨時陪住我,
佢話只係我平時唔多覺,其實一路都有人願意陪住我,
我退左一步反而得到更加多。

有人會在收到一粒朱古力時就話自己好幸福,
我會在收到一粒糖時講聲多謝然後想要更多;
有人明知星星唔係淨係為左佢一個而閃,但見唔到星星佢都會唔多妥,
我會在冇星星o既日子望下個月亮,然後發現月亮比星星還光得多,
有時還如哈球趣味性更能滿足我。

有個人話我咩都唔識自己決定,咩都要人地諗到先開波。
自己唔想上補習班,但又要報名,
終於開唔到班又拍晒手叫好好野;
自己想食麵又驚叫左自己會後悔,公定字食粥定食麵,
中公又話要3盆兩勝再黎過,咁其實自己已經揀左又唔敢接受lo。
我唔識講大話,但我又鐘意成日呃自己,明知衰都要試,
係呀,我咩都想玩咩都想要咩都想一倫咀咁講,是非自然多多。

我成日做錯事,當時仲有好多o既堅持話唔會後悔做左哥件事,
隔左一排我又內疚話以後唔會再有呢件事,
過左一段日子我又唔覺唔覺再錯一次,反反復復無限次…

我想我的情緒化只有你地更加知,亦只想你地更能體諒多幾次,
我咩都唔知咩都唔敢咩都需要你地每一次,
以上只係我呢期所想唔明白都可以再睇一次,
總之大家一齊畢到業以後o係邊都仲咁老友就是最好的事。

台長: 野。
人氣(180) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文