24h購物| | PChome| 登入
2005-12-14 14:11:29| 人氣118| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【音樂芬多精】I Will

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

I Will
我將

Who knows how long I’ve loved you
有誰知道,我愛你已多深長?
You know I love you still
你明白我愛你依舊
Will I wait a lonely life time
我將以一生的時間來等候
If you want me to I will
如果你願意,我也將那麼做

For if I ever saw you
若我曾經見過你
I didn’t catch your name
卻忘了問你的名字
But it never really mattered
這一切卻多麼無所謂
I will always feel the same
我的感受將永遠一如往昔

Love you forever and ever
愛你,永遠愛著你
love you with all my heart
以我盈溢著愛的心靈
Love you whenever we’re together
無論我倆是相互依偎
Love you when we’re apart
或是分隔二地,我都一樣愛你
And when at last I find you
最終我四處尋覓,才得以與你邂逅
Your song will fill the air
你的歌曲將滿溢在空氣裡
Sing it loud so I can hear you
只消朗聲歌唱,我就能聽見你
Make it easy to be near you
靠近你將是多麼容易
For the things you do endear you to me
為了那些你取悅我而做的所有事情
Ah you know I will I will
啊,你知道──我會的。

Mm mm Da da da da da da da
嗯嗯噠噠噠噠噠噠噠……XD

※因為網路上都找不到翻譯,我只好自己翻XD
※圖片:有空再補上~

台長: Sleeping
人氣(118) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 興趣嗜好(收藏、園藝、棋奕、汽機車)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文