24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 16:20:25| 人氣82| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月五日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Again 0700 morning call
0815 出發
我地執晒行李出來
呢日要出番曼谷lu
出曼谷第一站就係出一間廟
因為我地完全無興趣,只係落車去toilet
之後去左珠寶廠
本來都唔想落車,但係唔落車又無野做
結果就落車,不過落車呢個決定完來係錯ga.......

唔講中間發生咩事
總之因為我地無cash,又想買
結果係出動我張visa既

跟住我地搭好Q耐車出番曼谷
去左一間叫Big C既shopping mall食飯
又再唱多少少泰銖用
不過今次我地係預到岩岩好俾埋導遊費+機場稅既~
食完一餐自己俾錢,但係幾好食既一餐
我地就搭車去皮革廠
今次我地堅決唔落車na~

下一站就係蛇園,
聽完個talk完全無興趣地走左

最後去左土產店買手信+野食
又因為無錢,visa又出動na~
晚飯就o係隔離食
呢餐同之前食既任何一餐一樣
有椰菜豆腐等等....
食到我地想死

食完飯就返我地最後一間酒店,Town in Town Hotel
呢間酒店係3間酒店之中最好果間
連我地兩間房都可以打通tim
我地幾條友打左陣牌,估倒晒d死人遊戲
之後就'遼'團友Eric,阿威jojo(搞事情侶)同十二樂坊其中兩員去bar

經過呢晚我地同十二樂坊先可以話識
可惜相馮恨晚lu
皆因我地之後果日就要走lu
去完bar又去食街邊野
大約0120先番酒店訓

台長: 細B
人氣(82) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文