24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 14:48:01| 人氣59| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月三日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

早上0700morning call
0800開始一日既行程
第一站去一個中藥廠
買左個$230既藥包俾父母
呢個藥包話可以用倒兩年
每次用只需要用微波爐'丁一丁'就'full'得wor
咁咪俾佢地試下lor

之後去左一個老虎,老虎,老虎既樂園睇老虎仔
D老虎成日都被安排同d阿豬阿狗同一個area
不過通常果d老虎都死下死下,好似被人打懵仔針咁
特別係隻老虎仔,佢影相都影到好累咁,好可憐

跟住就去一個叫模擬金三角既物體
睇埋晒d好似紀錄片既野,不知所謂~

接下來就去蜜蜂園
我地四個俾人拿來做白老鼠
荼D蜂皇漿落張面度
走果時先俾clean....

之後俾人車左去一個叫elephant garden 既地方
我地四個就去燒槍(play shooting range)
我玩果把係9mm既曲尺
真槍實彈d後助力真係勁

跟住返酒店(Casesar Hotel)放底行李休息一陣
吃完個晚飯又有活動na~
就係sexy show
個導遊講去之前講到幾多野睇幾多野睇
又開汽水又放飛標咁,叫我地一定要見識下
咁就俾左$120HKD睇呢個show
結果睇既時候只見有幾個泳衣女郎係度跳table dance
仲有一個男人係咪玩噴火,完全無野睇
睇完上車問個導遊點解會咁
佢又話佢十年前睇就有........我頂

大約2130既時間
去左一定叫Mike 既shopping mall
呢度d野都同曼谷d價錢一樣既
無乜點平,只係買左對converse

最後都返酒店lu

台長: 細B
人氣(59) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文