24h購物| | PChome| 登入
2004-08-15 15:52:30| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

八月四日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Again, 0700 Morning Call
0730 落酒店下層Breakfast
0815出發
呢一日既天色唔係咁好,有小小落雨tim
我地一團人就去左鄰近既沙灘搭快艇去玩我想玩既水上活動
我地四個男仔坐架快艇既最後,睇住十二樂坊係船頭俾浪'fing'起
又係度screaming 好搞笑...

首先我地去左個特大浮台玩降落傘
個阿姐問我想唔想玩降落傘既時候濕身或者點水
我話點水,點知最後都係成個身濕晒
不過飛上天個feeling 好正~ 好free~

之後就搭快艇去到沙灘
此時天氣開始晴朗番~
我地四個玩左水上電單車,香蕉船同sky board
Albert 同chicken 兩個好笑到玩香蕉船反艇既時候互相用腳整傷對方~
玩完呢幾樣我就坐係沙灘椅
隔左陣就食飯lu
食完飯就搭快艇番酒店
呢次回程我地四個就霸船頭位~哈哈~
坐完成個頭俾風吹到變晒樣~

大約1415返到酒店休息
我就訓左個晨教
大約1545又開始行程
下一站就係呢個古法按摩
按左兩個鐘,都幾舒服,不過就按晒d酸痛出黎

晚飯唔鬼記得邊度食
之後就去睇人妖show
呢個show好睇過咩sexy show 多多聲na
D服飾同舞蹈都值回票價~

睇完仲有時間剩,又去mike shopping mall行一行
買左件addidas polo shirt
最後當然係返酒店na~

o係酒店入面我地開始發現有財政上既問題
我地盤數亦都亂七八糟,因為一時spike 俾晒,一時一齊俾
最後spike 無晒錢,盤數亂到XX

台長: 細B
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文