24h購物| | PChome| 登入
2003-03-04 14:05:00| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

3/3~打擊日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又係我對卷既日子...仲要係中國文學呀...我知道我係係未準備好既情況下去考.d 成績都唔會好得去邊..不過我都唔係好想面對我唔及格既事實

thx god..我最後都係合格..仲好高分tim..咁我應該好開心
係...我真係好開心呀.不過唔係開心好耐呀..因為我收到liberal stuies 既paper....我今次真係唔合格....我真係好失望呀...liberal 呢一科..都冇得讀既..個老師唔鐘意你寫既野就唔會比分你...算啦,,我拉埋都合格

我都話個天係玩我
本來好冇把握個d 科.
就出奇地好好..好有把握個d 就滑鐵盧....lunch 仲同顏老師食飯...我都唔想黑口黑面...唯有強顏歡笑....講真點會笑得出ya

之後我都冇出過聲呀....自閉左一陣,,,一陣咁多啦...

仲不特只
我最唔開心係我個2 個projects 呀...因為個deadline 推前左呀.我好多資料都未搞好...我都唔知點死
不過作為未來戰士既我係唔會放棄呀...

我放左學去左中央圖書館搵資料..不過冇囉...本來搵到一本.不過夠膽死可以唔見左...真係好瘂呀...我搞到9:00先記得我未食飯呀...其實我真係好肚餓呀...仲有dd 胃痛..不過少少苦楚....算得d 咩woo

之後我去左paris 咖啡店趕埋我d 野...其實都幾多ya.....做到11點都有d wingwing 地..不過返到屋企仲要打野...

唆...搞到成2點幾先訓..真係頂唔順.好眼訓呀...我聽朝仲要返學呀...

台長: 愛你既Rebecca
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文