24h購物| | PChome| 登入
2003-03-14 22:42:45| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

14/3~~今日記得食早餐先呀

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我10點半起左身呀..我都有去跑步..不過死都要食早餐呀..因為唔想再暈係街呀...worry死我d friend..
尤其是係我男朋友呀...
不過今日跑得好悶呀.因為冇乜人係there..得我一個人同埋一部mp3機...

之後返屋企沖個涼之後去左溫書呀
一去到..well
比佢地捉左去睇帶..係佢地係sch last day 既dv 呀...個個男仔都比人ṃ..so funny..睇到我笑到扒係度呀....班男仔係變態ga
haha

之後溫到咁上下去左同perry 食tea..囉佢個一份中lit卷參考下..well..同我地d 題目差唔多..

不過我都冇乜時間搞我d 中lit 呀
gpa先啦
gpd仲唔掂呀...

之後繼續study ya..去到8:00我都頂唔順返home loo
不過今日我又識多一個女仔朋友
佢叫carmen呀..
haha

本來聽日想去游水呀
不過婆婆話呢一排肺炎勁woo
唔比我去yo
算啦
我都係跑步算啦



台長: 愛你既Rebecca
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文