24h購物| | PChome| 登入
2003-03-02 22:07:39| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2/3~~夢遊仙境

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我一早去左九龍仔跑步..因為我真係好想瘦呀..不過今日我可能遲左去.都冇乜人..咁咪好囉..冇人同我爭..haha
不過冇靚仔呀...haha..

之後返到屋企on 左一陣line and 同阿航傾電話...佢講左一d 野比我聽..我好開心佢會為左我而改變...我好希望係真啦..我相信佢...

之後沖完涼做我個project 啦
now 都係得個1500字...真係...有d 擔心呀..不過我做得好耐就上左老豆度
我好耐冇見過佢啦
好掛住佢呀..費時佢又話佢個女玩失蹤啦...haha

不過係九龍都好地地..去到西貢真係好大霧呀....好似去左仙境咁...個一度又冇乜人woo.都幾刺激ga...

之後既時間都係食飯送細佬返屋企囉.
我幾時可以開始溫書呢??
我唔係好想對住d project 呀
help!!!!!!!

今日我學識左個理論.....
蕃薯老豆有一個蕃薯女+一個大蕃薯細路
haha



台長: 愛你既Rebecca
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文