24h購物| | PChome| 登入
2003-03-05 22:09:28| 人氣47| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

4/3~~做project係會死ga

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係最後一日派卷呀..咪又係咁...不過今日係我最後一日著住協恩校服既日子....朝頭早係校長訓話既period...咪又係個一d 野..不過唔聽就唔會再有機會聽loo...之派中文卷.great .成績真係唔錯呀
之後個一份係gpa...我不嬲對呢一科都冇乜期望...但求合格.不過最後都係唔合格呀.不過都係class ok 個一個..miss chen 話我係出面會合格woo..聽住先啦.....

之後我好努力做我個gpa project.我既目標係今日做哂佢..我yesterday 做到2:30 呀..加埋今日既努力..應該會搞掂呀...不過我仲冇一個liberal 既project 跟尾呀....我做都未做過.呢一次死硬..不過有人支持自己係會唔同d既..係唔係???

加油努力..唔放棄........

台長: 愛你既Rebecca
人氣(47) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文