24h購物| | PChome| 登入
2009-07-17 17:21:59| 人氣85| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

悠閒大假過左接近一半............

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

悠閒大假已經接近一半.....

下星期後又開始工作.....

雖然返工都係悠閒d.....

但係諗到代表新一年又來臨......

辛苦+辛苦~~

不過唔緊要~人總要努力向前!

新一季要更加比心機工作!

 

七月大多陪女朋友仔....八月開始會見下朋友們!^^

 

前晚.....0係中港城接左女朋友仔之後....

就搭巴士返旺角.....

飲野既時候...佢同我講佢屋企好多親戚.....

如果將來擺酒.....要擺25圍以上....

再加埋禮金....雜費.....等等...

我心諗......四年得唔得......

定要推遲一兩年呢................

 

諗左好耐....甚至乎搭巴士返屋企都0係度諗......

 

阿儀尋晚同我講......

佢話佢好開心.....係因為我真係會好認真咁諗....

佢話以前既男朋友....就咁講下就算數....

 

其實都有考慮過旅行結婚...

但係阿儀係一個對婚姻好有憧憬既人....

自細就幻想自己係一個好美麗既新娘....

點可以旅行結婚呢......

 

阿儀話其實無所謂.....起碼佢知道我認真....

 

其實我諗過...可以淨係請親戚朋友食下飯...

唔駛太過舖張....阿儀都好贊成......^^

 

講真.....未來呢幾年同阿儀會點我都唔知...

當然希望佢係我老婆...好難再遇到個咁好既女仔....

但係無論如何.....起碼會有個打算都好丫.........

 

ps...附送一張阿儀既舊相!............................^^



台長: Edwin
人氣(85) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文