24h購物| | PChome| 登入
2012-01-01 19:33:36| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2012希望會更好~~~^^

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

(原來呢篇2012日記係我第600篇日記,好有意義)^^

2012年終於來臨~~~哈哈哈!好開心!

希望今年會比上年更好!

個個朋友仔今年要更加開開心心,要對我再好啲~~~hahahahaa!^^

(已經好好了~~hehehehe)

 

告別了悲喜交集的2011年~~~

今年首個大願望係前途愈來愈好!屋企人同朋友們身體健康就心願足矣~

 

星期五(十二月三十日)

老細晨早就走左啦...佢呢排要處理花紅同雙糧既野..

成日喺房自閉....哈哈哈....

佢走左之後梗係又作反啦.....

我地唔知做乜個個好快做晒啲野...但係無理由三點幾收工架...

所以個個做自己野...我喺度上forum睇番嗰對喺公園扑野既情侶....

啲同事個個走埋黎睇.....-_-"....個個都「嘩....」...

咁又係誇張啲既..........果條女仲要姓「朱」既....

真係影衰晒姓「朱」既人呀!!>_<......哈哈哈哈....

 

之後whatsapp又響起來....嘉穎話好悶....

特登撩我陪佢傾計......問埋啲無謂野....

好彩我得閒...如果唔係搵鬼理佢....-_-"

傾左個幾鐘都有...真係手指都要做物理治療咁滯...

攰到媽媽都唔認得...仲要應付埋慧賢添....

好忙好忙......哈哈哈哈......

 

我同嘉穎都各自祝對方新一年繼續好....

佢同我講︰「我祝你新一年快高長大!!^.^」

笑到我...阿傑話︰「你條傻仔.....」

然後就放工返屋企休息lu~~~~~

睇左兩個鐘晨操...勁勤力~~

 

星期六(十二月三十一日)

雖然有兩隻馬退出...但十一點半就掟晒版....

老細喺度都照吹水...(唔吹水都唔知有乜做....)

原來老細都就黎去旅行啦....哈哈哈....

佢臨走前又叫左我入房....

問我一啲感情事...我同佢講暫時工作為重...

佢居然叫我唔好......

邊有老細叫啲伙記唔好工作為重架...哈哈哈....

不過....我知佢好關心我...佢驚我會取唔到個平衡...

放心啦...我知點做!此外佢都同我講左好多將來既野....

 

嘉穎話同mandy去街~仲會去倒數tim....

mandy唔好再激嘉穎就好啦...否則我既耳仔.......

不過我知道佢地關係好番好多~~haha^^

 

十二點前佢已經同我講happy new year...

--------------------------------------------------------------------

慧賢問我點解唔肯做佢男友....我笑下算了......-_-"

----------------------------------------------------------------

最近迷上了黃紫盈.....超級有氣質的靚女!!^^

---------------------------------------------------------------------

早幾日喺街見到陳雯芳.....個樣好似變左咁既.......差啲唔認得.....

---------------------------------------------------------------------

2012年第一次賽事,報紙中到九彩



肯定係全港中得最多既報紙~~~~~~超滿足!希望2012有個好開始啦

台長: Edwin
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文