24h購物| | PChome| 登入
2009-07-19 17:00:29| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

有緣.....還希望有份...入黎睇下阿儀既婚紗相啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾日同阿儀傾開計.....

先發現大家以前經常十分接近......

 

阿儀以前0係北角港運城讀書....

更加間唔中就去港運城canteen食飯...

而我就0係附近返工...

都係有時0係同一地方食飯.....

 

阿儀以前經常0係中央圖書館搵資料....

我就同一時間0係果度寫稿.......

 

阿儀唔只一次0係我屋企附近既學校考試.....

 

阿儀住0係旺角....我就經常性0係旺角拍拖.....

 

有一次我0係深水埗電腦展....

同一時間阿儀卻係同一地方搭緊的士.....

 

但係永遠都唔會發現大家就係大家身邊........

十足「向左走向右走」既橋段一樣........

和她有緣....還希望有份....

 

尋日打風......

朝早同媽咪+舅父仔去拜婆婆同契媽....

然後就去買野..就送舅父仔上車...

我同媽咪就四周圍行....

 

搭780返到柴灣既時候勁大雨...

陪媽咪買左餸之後就即刻返屋企....

 

大約到六點九左右...就出去石峽尾接阿儀....

媽咪仲話︰出去接左阿儀先啦...出面大雨...

 

七點九....阿儀打黎.....

 

「喂!^^....想唔想睇我著婚紗個樣呀?」

「想呀想呀!^^」

「咁你上黎丫!」

「好!」

 

ps:係因為尋日阿儀要考化妝既試....著埋套婚紗影相會好d喎....

而套婚紗係佢既miss既

 

繼續.....一見到佢....佢流露住好幸福既笑容望住我呀....

嘩....當時諗....「呢個女仔係我女朋友?」

哈哈.....靚到暈呀.....

當時覺得....快d四年後就好啦.....真係好幸福呀....

然後同佢影左兩張相.....

再等佢換埋衫就接佢走勒......

 

一路行既時候......

見到d途人不斷咁望住佢......哈哈...好攪笑呀d人.....

同佢搭巴士既時候...

街上面既人都望一望入黎...定一定咁....

好誇張.....哈哈.......

我都笑到唔曉收聲咁...

 

送左佢返屋企後....我就返屋企食飯勒.....

 

返到屋企.....同佢傾電話.....

呢幾日佢同我講左好多說話.....都係從來無女仔咁同我講架....

 

「原來朱兆南係咁好架...哈哈....你讚得我多啦....我要讚返你!」

「如果知道身邊有人對自己咁好....我就唔同第二個人拍拖啦!」

「我係都要嫁比你呀!吹呀!」(係好開心既語氣....haha)

「你屋企人對我好好....我一定會對佢地好好架....!」

「我唔需要其他人讚我....我剩係要你讚我咋!」

「我以前就好似一個他媽哥池咁...剩係你對我好...

但係我以後都會一樣對你咁好!」

 

哈哈~~~我覺得今次同佢一齊係最幸福既一次!

 

以下係阿儀既婚紗相.....!^^~~~其實相簿都有...

但係擺出黎呢度...等你地睇得方便d!!









 

 

唔知你地有無留意.....阿儀同我影相既時候..

係笑得特別燦爛呢?哈哈哈!!!! 

台長: Edwin
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文