24h購物| | PChome| 登入
2007-09-16 20:07:39| 人氣52| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

阿中生日快樂啦+去左行山!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

阿中今日生日~~~haha~~~
esther同我講佢又係有個fd今日生日..
所以我地尋晚一齊倒數...好攪笑..hahaha~~
(esther 22號去台北...我仲教左佢去邊度好
..哈哈...玩得開心d勒...)

祝阿中返到黎快d搵到野做~~~~~
同埋每年都可以陪到我地去台灣啦!!哈哈!!

尋晚上左去契媽度食飯...
見到姐姐個bb...好得意呀真係........

今日十一點起身....好精神...哈~
想獨自出街散下心...呢排好攰..
朝早出左去街巿食野...
之後就行左返學校...........
學校個名仲喺度...可惜人去樓空了..
個停車場一嫁車都無.........
以前經常見到既BM9212(校長嫁車..)
EV7750(司徒佳嫁車..)...CA6191(全校最老既校車)..
都唔見晒lu..校長個車位個頂仲拆埋..>.<...

之後本來諗住行返落山....
點知...見到以前跑山條樓梯...
喺度諗:橫掂都係...不如行下山先..
唔知點解...硬係覺得謝sir喺後面叫我地”快d呀”
咁..哈哈哈...........

上到緩跑徑...今次無向左...以前拍拖都去過兩次...
今次向右行(中環方向)...對上一次向右行..
起碼六年前..同卡納跑步......=_=

一路行....風景好靚呀...(請看相簿)
好舒服....雖然見到好多高樓大廈..
但係心情就好輕鬆勒............
好耐無試過咁行法....

途中見到好多情侶..外國人...老人家...
仲見到好多有錢佬住既地方...
我好記得以前行過..有一間屋入面仲有部”車立”..
今次都見到...哈哈...

一直行到中環..去左果間半山既百佳(入面有電梯果間)...
經動植物公園去左堅道...已經行左兩個鐘左右...
經過半山電梯去左拜婆婆伯伯...

之後本來諗住返屋企.......
但係諗諗下..不如行多陣先...
之後行左去西環...對腳開始攰起來...
(諗返起喺台灣...總統府果穫...
同埋行完路軌...對腳好似唔係自己咁既感覺~)

搭返A12返屋企....落車時.....
有個空姐訓左喺車尾...成個人打橫訓左喺度...=_=
睇黎佢真係好攰.....

過了健康的一天~~~~得閒都試下先!!^.^

前幾日發夢見到張愷欣..
(小學同學~六年班坐我前面的..)
超級奇怪的一個夢~~~~~~~~~~~

以為何穎妍拍拖...仲打電話去恭喜佢...
點知................=_=

台長: Edwin
人氣(52) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

*~ESthER~*
你個日記都好長喎~~~ 好有心機打~
行山, 我一定唔會行超過45分鐘....好攰ka~
2007-09-16 22:48:50
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文