24h購物| | PChome| 登入
2009-01-29 13:22:55| 人氣43| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

$$$

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返左大陸二日但就好似發生左好多野咁,首先返爸爸度,見到二個好耐都未見過ge細佬其中一個,真係大個左好多,之後姑姐叫我一齊去嫲嫲之前住ge屋拜佢,因為;人死左間屋會留空,feel佢地仲喺度住咁話,入到去見到d傢俬我d眼淚就快流出黎,爸爸好大聲叫左一聲"媽我返黎la"個刻我更想喊,之後上左樓上香,爸爸一個人喺樓下不停咁講野,我剩係聽到媽你做咩咁早死?(黎句)以前返去一入屋嫲嫲就會喺廚房出黎,問食左飯未a???又會好開心咁笑住話"羅燕你返黎la"+下桃花依舊,人面全非~剩下ge只有毫無感情ge傢俬,上香第一句我只識講"對唔住,我無喺你死個時陪你~"好多野都唸通左,有d野已經過左算la,親戚唔好再計la,以前ge野就算la!!!我唔會再咁執著la!!!之後;夜d返左媽咪度,一樣第一時間去拜我祖婆,入到去又係只剩下傢俬,當我抬頭見到牆上祖公同大祖婆張相隔離多左張新ge相入面係祖婆時,個刻d眼淚更難忍,原來對住神主位都未算最難受,大舅母話祖婆臨死前都流眼淚,點解???因為;$lo我真係唔明,佢幾十歲人不停咁幫你地揍孫,老左la個個都唔要佢,我媽係外嫁女無野好講,但你地有無些少人性a,ok佢生前你地都咁la,死左仲爭$同佢d手飾,我好想講一句,你地係咪真係咁恨$a???人死左大家口中心中并唔係掛住佢,而係佢ge$,$真係咁重要嗎???

表妹佢個男朋友又換左la,原因係道不同~+下佢個個好有$ga,又送私家車又請佢一家人食飯,好大方,屋企又車又樓,我爸話我無用男朋友乜都無,登間仲倒貼比佢仲衰wo,唉~又係$,返到黎笨笑好又唸太多,又講一場,有時我不停唸愛情同麵包我會揀咩???就算我過到自己個關,但我a爸....我知我+下有ge野將來我同笨一定要好努力先可以搵得返!!!

台長: LO記
人氣(43) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

yani
錢真係好可怕
人性, 親情咩都可以不理...唉

祝你幸福啦羅文燕
2009-01-30 00:21:54
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文