24h購物| | PChome| 登入
2011-05-10 00:57:20| 人氣48| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

你找到了你ge真愛了嗎???

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日;我地間房4個靚女一齊去買靚3,因為;我地為左去謝師宴,我真係覺得係擺明呃人$ ga,但你5著得咁靚,你又唔敢去wo...我都係覺得反串好d,唔洗唸咁多,t恤牛仔又好,西裝又好,一套搞店...

一個完美ge愛情,有3元素組成,第1係親密,第2係激情,第3係承諾...

親密~>你會好享受大家一齊相處ge時候,感覺,覺得好自在

激情~>你會好中意攬下佢a,錫下佢

承諾~>你會同佢去公開場合,你會介紹佢比你d fd識,你會講:佢係我ge愛人~

如果;只有親密代表你地係喜歡,未係愛...只有激情代表你係迷戀,只有承諾代表係愚蠢ge愛

couple...人地成日話女人同男人係2個半圓,但其實女人同男人係屬於一個正圓,男人喺黎個世界上,不停咁搵屬於佢ge個條肋骨,因為;無左佢,男人根本就唔可以生存,so;2者間係不可缺少ga!當你搵到你ge肋骨時,你要好好珍惜...

如果你發現你身邊并唔係對ge人,但你仲係一齊ge話,可能;你只係lonely而已,都係早日放手吧~

一個人喺場上跑得耐,跌得多時,佢真係唔會再跑落去,佢會選擇離場...明明你ge最愛但最傷你ge又係佢,當你未講88時,你會發現你已來不及了...你面上剩下ge只有淚痕!!!

 

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(48) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文