24h購物| | PChome| 登入
2012-03-28 09:26:53| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

FUTURE....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

最近;我身邊有好多朋友都分手,人地話拍拖GE季節多在春天但點解變左GE....無論;有伴侶喺身邊GE又分,無伴侶喺身邊GE又分,好多人同我講:我好羨慕你同你男朋友仔行左咁耐,但我同佢地講:又好多野唔到最後大家都唔知GE結局係咩GE,可能;E+分左手到最後又覺得原來尋尋覓覓GE最終都係你最好,因而結婚,又或者可能;到最後我咩都無,又時D野真係值得等待,但有時又要知道等GE野真係有結果嗎???都係個句"放長雙眼睇下邊個可以笑到最後"見到大佬同佢女朋友行左咁耐,點知最近居然分手,大佬話既然改不了別人,只好自己改變,我喺度唸:究竟好似大佬咁唔岩就分,唔好話行左咁耐,經營咁耐,分手咪好可惜!!!定一係大家忍對方,抱住一種可能佢會改GE呢...E+大家拍拖唔岩可以分手,但如果真係結左婚先發覺唔岩點算???黎一刻你可以忍,但如果要忍一世呢???

我雖然好中意黎份工,但總覺得自己唔多MATCH,因為;我唔識點去掌握一齊,我唔知點先可以控制一齊,好多野我都需要跟住人地而走...或者下一刻已經唔係我去炒人,而係人地去炒我LA!!!



future.


台長: LO記
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文