24h購物| | PChome| 登入
2010-11-20 00:30:54| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

主a...我好驚a~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚;唔係a pun我都唔知咩事,我真係好驚a...之後;我地講講下突然停電,我超驚lo,yani仲成個攬住a pun個刻我以為...我真係好驚a...如果;再多幾分鐘,我一定喊出黎a...黎幾晚我一定要同yani訓a,尋晚;訓得唔好lo訓下又醒訓下又醒,之後;又發惡夢wo...好驚a...我要幾時先唔驚a???佢係sitchi ge同學又唔係我同學驚咩wo~

今日;我地4個一齊去食千葉,因為yani狂話好食,so就去左lu...今日;玩得都ok la...好好咪a!!!不過;最衰無薯條,我唸今日最好ge時間就係喺返黎ge巴士上訓教,真係好好訓 lo而且;又多人只係...佢地話有靚仔企喺我隔離a...好唔抵a!!!見唔到,訓左教咩都唔知~如果;晚晚都係咁就好la~

 

台長: LO記
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文