24h購物| | PChome| 登入
2010-05-24 21:36:44| 人氣18| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

大三選科~啊啊...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日;終於輪到我地發威la,因為;今日係大三選科ge日子,亦即係下年大四ge我地,哈^^大四la...唸唸下開始有d唔捨得僑生們,特別我ge室友,無左室友之後,夜晚屙尿就會怕la,因為;a芳唔再喺度夜晚睇小說,無左tiffany間房都無咁乾淨,最特別ge就係yani啦...大四之後,我地就要返澳門,到時;一定好多人同我爭yani ga...嗚~~~~無左yani同我訓,同我傾心事,我一定會變成藍潔英ga...我唔制a!!!還我yani...最近;ivy返黎la,,下一年,輪到我同佢一班上專題,無左小廖,好似唔知點咁...話就話唔多中意佢,但e+慢慢咁又覺得少左個煩人好似無咁慣咁,+上同ivy一年無一齊,好似陌生左,我唸真係要講班上邊個最好ge,應該;係爺爺lo...無左佢,我d心事從何發洩呢???

yani屋企出左d事,佢可能唔去美國la,so我唸我都唔會去lu,因為;一開始我係因為佢先想去,+下無左佢,好似無左個種意義咁,大四後;我同puki會變成點真係唔知...不過;我真係好希望yani可以無時無刻留喺我身邊就足夠lo...如果;有日我變性,一定係為左yani姐~

最近;真係又煩又嬲又得人驚,因為;d死人飛蟻唔知喺邊度黎ge呢?係咁飛入黎,嚇到我就死咁制,有時,一條頭髮都嚇死我a...頂~真係好憎佢地lo!!!仲有;唔得你死la,我愈黎愈肥+下好似連yani個份都肥埋a!!!仲激氣a...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(18) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

y
u are really stupid ....
i really hope i can go to Amercian for working.....plz dont give up it ...it is too stupid giving up sth for someone ..dont do that
may be it can change your life ...your life will be different coz of your dicision......
2010-05-25 00:46:06
版主回應
I LOVE U....I DON'T WANY TO GO TO A PLACE,WHERE IS WITHOUT U...
2010-05-28 02:02:43
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文