24h購物| | PChome| 登入
2010-11-21 23:20:27| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

ininin~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一大早就起身la因為要去ciee面試,我只想講今年同a東佢地個年真係差天共地,今年要面2次,仲要揀人,講返現場先,第1個in ge係yani,之後到我然後係雞比,第2批先到sitchi lo...我只可以講真係好可憐,因為;我同yani同一時間入,我係4個中最遲出黎個個,唉~幾分中問10個問題,我真係好驚a...個心好似跳出黎咁,不過;算la唔得都ok ge因為;我麻麻地想去姐...之後;大家出到黎都話好難,只有yani比較易之外,so我地超唔開心,又早wo,so去左西門町唱k,3個中唱都飽...好耐無唱lu!!!今日都ok好玩la...之後;夜晚我地好耐無見ge tempo約左我地去師大食印度野,好好咪a...食到飽飽先200蚊有找,我仲買左3仔a...嘻嘻!!!之後;又去左師大行下,同食個度好靚ge蛋糕,一個百幾蚊仲細細個ge,真係食到心都痛埋a...

聽日;朝早明明無堂,但都要跟tiffany返學,因為;我唔要一個人喺宿舍訓,我要轉場喺圖書館度訓...我好驚aaaaaaaaaaaaaaaa

台長: LO記
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文