24h購物| | PChome| 登入
2010-11-11 23:52:58| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我要我ge家人身體健康~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來我打算會跟ivy,爺爺同埋幾個同學仔一齊去畢旅ga,但係;自從媽咪上次同我講完爸爸後,我真係好想快d返屋企,我選擇屋企人...媽咪爸爸都老la,雞比話只要平時對媽咪爸爸好,就唔怕la雖然;我覺得自己對屋企好好,但我始終都未去到最好,因為;係佢地開始老ge時候,我選擇左黎台灣讀書,我唔可以陪佢地,我真係好想返去陪佢地a...

佢地就好似一部機器咁,當你有需要時,你會記得佢ge存在,你會不停咁用,唔好話人連機器都會有壞ge一日,但可惜未到佢唔可以用ge時候你都唔會發覺佢開始老la...岩岩yani媽咪打黎,我同yani成日叫我地d媽咪,爸爸去身體檢查,但佢地成日都話唔洗,唉~我真係好擔心佢地a...我真係唔明佢地唸咩ga!!!so我地都叫yani 同我屋企人約埋一齊去check...

下星期期中考,雖然;4科,但係......每一科都好難a,仲不停咁背生字,o~no!!!

台長: LO記
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文