24h購物| | PChome| 登入
2011-04-13 01:37:49| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

蠢材ge成長~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然;我只考3科,雖然我已經提早3日溫高階,雖然;我比之前盡力,但原來;最後ge我咩都得唔!!!一份卷考2次都仲係唔識,係我蠢定份卷真係咁難???每次考試都會打比媽咪or send msg,但今次我發覺電話已經無$$ la...help!!!聽日;要去入$打比媽咪...爸爸;成日望住我都話,估唔到由你細細個就養到你咁大,望望下佢都笑出黎a,上次媽咪同我講堂家姐結婚,爸爸;今次好開心,媽咪話可能因為佢見人d女結灑婚佢都開心,但當人地問佢你d仔女呢?個時佢就無咁好氣la,唉!!!只怪女兒太醜了,有人要都偷笑la唔好話要結婚la...家姐結婚,媽咪話佢好靚女,其實;我一早就知,因為由細到大佢都好靚女ga,我d家姐同表姐都好靚,唯獨我醜ge因子特別旺盛...但聽返媽咪講,原來我細個好得人中意,佢地話我好靚女ga,黎刻;我終於明白"剎那ge光輝唔代表永恆ga!!!"不過;我都唔知靚喺邊,細佬反而好可愛a!!!i love him&my family!!!
黎個bb係我a...同爸爸一樣咁黑~


可愛嗎???靚喺邊???




我們這一家!!!

我跟達浪...希望;我可以搵到一個同林達浪一樣咁愛我ge人...我真係好白痴,另一邊隻手唔知做咩???證明我2隻手ge動作, 一定要一致ga!!!



台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文