24h購物| | PChome| 登入
2010-11-10 01:22:40| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

誰人要我這種孤兒仔...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我覺得自己好慘a,我究竟做錯咩事a?點解;我明明同佢一齊去買早餐,佢一買完就跑走左,因為佢知上堂,但掉下我一個人行,我好想知,如果你男朋友咁對你,你會點a?之後;中午食野,佢自己去買野食返黎,都唔會理你有無得食,考口譯想有個人陪姐,佢又唔肯,去買佢生日禮物時,佢走堂都肯,我好慘a...佢明明話同我一齊修,點知易過ge佢就修,唔易ge彩我都傻a...我覺得自己好慘a,不過;我可以點,記得我前年暑假,佢有第2個,我想搵個地方訓都無人比a,你知嗎?個刻我真係好想有人同我講叫我留低a...點解我男朋友可以咁對我ga...但無左佢又有咩人會要我a???

今日;都會有一樣野開心ge,就係我ge口譯抽到好好ge題目,但真係好恐怖lo...goodsleep...i like~a sir今日好個癮a!!!比佢嚇我一跳a...

台長: LO記
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文