24h購物| | PChome| 登入
2010-09-16 10:51:37| 人氣15| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

crazy night~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

因為;想學下英文,so我就不停搵地方學,咁岩小廖比左個網址我,只要你一上去就可以學英文,可以同好多唔同地方ge人傾計,如果唔中意又可以禁一下,say 88...唔到一個中,我間房全部人一齊玩,wow...sitchi第一個個個就一開始就話想睇佢pat pat la,而yani一直都係搵到d india or indonesia 我快笑死la,而我個d都係正常只係最後個個超變態姐...佢居然問我hot唔hot wo,so我決定同佢吹落去,我話我so hot, my breadth is36d...he say: he like...我真係想殺左佢lo...不過;真係好好玩...唔覺唔覺成間房都充滿笑聲同打字聲,真係好好笑lo無端端會變成咁wo!!!haha...so happy

我地咁就傾到2點多la..之後;我地全部去sleeping lu...

台長: LO記
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文