24h購物| | PChome| 登入
2010-09-13 23:51:03| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

打blog !!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

返黎咁耐終於有時間打下blog la...一返到黎第一件ge開心事就係唔洗大開門就見到yani la,一見面大家係咁講野,yani仲問佢份野喺邊,哈^^今年係最後一年la,我好驚下一年唔再一齊生活,可能感情會改變so今年我想送份自己親手做ge野比佢,有好多野e+好ge唔一定將來好ge,soe+擁有ge一定要好好珍惜,起碼大家e+黎一刻一齊開開心心,幸幸福福!!!d材料都準備到7788,係時候大顯身手la...哈^^因為黎份野令我唸起以前細個讀書d勞作都係爸爸幫我做ge,e+廿幾歲女又學人做...希望;做出黎唔似yani畫ge畫咁嚇人la,唸起都得人驚a...+下好驚張a...

返黎第一日就去充值,打比爸爸,媽咪...佢地真係好驚我第時無人要a,爸爸仲話訓唔著wo...雖然;我真係好怕lonely,但係;我覺得無都好ge第時老左可以陪住佢倆老a麻,又或者yani第時會養下我呢???我對男朋友都唔會親手整野比佢a,但yani就唔同la,so我唸我死.yani都會幫我搞店身後事ge...嘻!!!

今日;開學la,又要開始過d lonely ge生活la...help!!!我仲要做論文仲煩a...不過;望住自己ge新電話陪陪我都幾好ge...i like it!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文