24h購物| | PChome| 登入
2009-06-28 00:21:45| 人氣18| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

台大真係好大a!!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日本來要去上堂ga都係puki la 尺我地無去上堂,因為;佢爸爸間銀行有園遊會,任玩任食so我地就去左,好好a~佢屋企人對我都唔錯ge每次返去佢地都會同我去百貨公司食野,so我希望puki黎我屋企都會開開心心la~不過;我唸起我老豆我就唔多想希望咁多la,連我同佢一齊相處超過半個中都會鬧交ga,唉!!!之後去左oma講真當我第一眼睇佢地第一隻舞時,真係好勁好好睇lo~連其他組ge人都話佢地好有視覺效果同好勁a!!!今日真係好累a,不過;算la~puki開心就得la^^

聽日一定要去上EC,EC,EC希望聽日上堂唔怕難la~

台長: LO記
人氣(18) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文