24h購物| | PChome| 登入
2010-07-04 23:24:33| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

BLOOD...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我好憎我妯佬條女A,佢正一PK黎GA,咁多人死又死剩佢WO,好心佢LA無屋企返黎,成日死上黎我屋企,死流浪狗,塊面已經夠厚LA仲學人達粉,又叫埋佢D家姐上黎訓,都算LA仲偷$$$,仲要同我細佬講唔係佢屋企人係我老豆LO..仲有A,我明明無鬧佢,佢仲話我鬧佢,仲一大早搞到我同我細佬打交,我隻手就慘LA,又腫又流血,佢明明無姑GA麻,係我個嘴鬧人之麻,做咩整傷佢WO...好痛A...一邊打一邊痛!!!死PK梁家寶,死PK黃桂芳點教女GA???真係無家教A...都唔知咩人黎GA,黎個世界點解仲遺留D咁GE人喺黎個世界上污染地球A???點解咁多禽流感,登革熱,愛滋,火災,地震,水災都唔見佢死GA???無天理A...我就要比人打,估唔到我細佬因為佢打我A...無陰公LA...最慘連我個爛鬼電話都達到佢分屍,我今次真係人財2失LA...好彩有YANI陪我了電話咋,唔係我都唔知點算A???今日連媽咪都喊埋一份,又無人打佢,無人掟佢D野WO,齌做觀眾都喊...今日;成日無食過野,死YANI仲話我DIET..我今次真係唔方DIE LA...吊佢,死PK PUKI佢不但無上網,仲死出去同佢D朋友食野,仲之係咁當時我就聽A泰話...

我要返台灣A....我要浪跡天涯A!!!

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文