24h購物| | PChome| 登入
2010-06-07 01:12:17| 人氣16| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

食到嘔~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

前幾日;喺facebook上見到好多高中ge同學都講"譚校長去世了",見到個個都萬般不捨,真係好感人,個個都記得佢ge有教無類,相比起e+ ge校長,我真係唔知講咩野好,佢真係見$開眼,so個個都唔like佢!!!希望;譚校長在天之靈救救海星吧~亦希望佢可以喺另一個世界開開心心...

講返開心ge事,尋日終於去左食壽司食到飽,我係咁a yani佢先制咋...哈^^食之前大家仲去shopping一返,我係買最少3 ge,最多ge係tiffany佢係winer,哈~佢仲買左部好靚ge相機...好羨慕a...間野都幾好咪,但款式唔太多,我第一次食魚生食到有一種想嘔ge感覺,佢地3個完全無興趣lo!!!不懂不懂!!!不過;我減肥又失敗la,唉...死雞蟲仲問我,乜你唔係美白咩咁wo,我咪話放棄左la,點知個pk話我黑已經係心入民心,唔洗美白wo,真係比佢笑死...記得第一次識佢時,佢問我咁黑係咪當過冰時,真係比佢笑死,佢真係好搞笑,平時;我一唔開心佢就會sd佢d核突相比我睇,我真係笑死lo,so我覺得佢前女友唔要佢,佢唔應該傷心ga,因為:佢係寶,一定要揀返個更好ge女仔...食完返黎佢地叫我試3,當試完時評價都唔錯,話睇落去瘦左好多,我真係好開心,仲當場話買灑佢地d3,哈^^不過都係講笑姐,因為;碎花裙真係唔係好岩我,我總係覺得好似一個男人著女人3咁...唉~我真係覺得應該影返張相留念先岩...佢地叫我著多次黎影相時,我都唔想la...人生著一次就好la~

前幾日先睇自己ge成績,今次考得好差a...有時;覺得自己好蠢,我唔明點解當初要讀大學lo...星期3仲要考2科勁野...筆譯同研方,死yani仲話我係銘傳第1跳,笑死我...黎個女仔真係好搞笑a,又靚女wo點解我始終都sale唔到佢出去ge呢???請各位靚仔快來溝佢la...

台長: LO記
人氣(16) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文