24h購物| | PChome| 登入
2010-06-04 01:08:45| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

愛太難~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

國標咁又一年la,miss喺我心目中都仲係咁靚,今年好多人去a...哈^^好開心a!!!佢地d 3都好靚a,今晚真係好感人a!!!特別最後一場...我真係好想佢地可以一齊a...愛一個人唔易,被人愛都唔易,相愛更加唔易...有緣無份都算係黎個世界上最傷心ge野la....

我真係好想知點解有d人真係唔會被感動ga???一個人咁愛你時,你可以當佢唔存在,一d都唔會想話同佢一齊咁,人地中意你,你點解可以咁對人呢???眼淚真係好珍貴ga,無動過真心ge就唔會流出黎,就係因為;愛先流,但又有多少人識得珍惜...中意一個人真係好心痛???被愛ge人永遠都好幸福,佢地永遠都唔會感受到愛佢ge人所付出ge真心...如果;佢真係咁傷你ge時候,你又可以做d咩挽救a???眼淚都流左出黎la...仲想點???我只想講一句,當你令人傷心時,請你唸下人地ge感受la...

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文