24h購物| | PChome| 登入
2009-11-11 00:27:00| 人氣17| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

報告壓死我la~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

黎幾日我覺得好累a...好多報告都係喺期中考前一個星期,人地係度溫期中考ge,我就係度做報告,不停做,不停做...連玩pet society 都唔得,人生一d樂趣都無la~唉!!!我e+真係好驚星期四,因為;第一堂同第二堂我要考翻譯,第三同四堂要報告英國文學,中午要報告美國文學,好驚a.....

我ge期中考令我快死la...有無人救我a~有d野,我真係好想同你好好一齊ga,但點解;你好似令我愈黎愈唔中意你呢?黎種感覺令我好難受...你對其他人都唔係咁ge???你可以同佢地有講有笑,一齊出去...但我......就......

最近;我好中意: 你太善良,倒數, 第九夜.......

台長: LO記

您可能對以下文章有興趣

人氣(17) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文