24h購物| | PChome| 登入
2010-06-08 20:46:34| 人氣14| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

傻女~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

聽日就要考研方同筆譯LA,好驚A...尋日聽講Naomi入左醫院,我以為咩事la,原來;佢...因為佢男朋友同佢分手,so佢居然自己整傷自己,結果;e+住院,仲好似要住好耐a...我只想講...點解要咁傻呢??就算佢男朋友真係應承佢返黎佢身邊又點,佢會覺得幸福咩???留住佢個人都留唔住佢個心la,我話女人a你真係傻???點解要咁黎傷害自己~心已經夠痛la仲要咁對自己,真係好傻...咁樣做值得咩...世界上ge女人係咪都係咁傻呢?

星期6就係畢業典禮,本應送花ge,但係有樣野係真ge,當你送ge時候人地女朋友係佢身邊,咁送法又真係好樣衰,但我唸最慘ge應該係佢女朋友叫你幫佢地影相...你仲要同佢地講叫佢地行近d...當你喺鏡頭下見到佢地ge幸福笑容咪仲pk...

台長: LO記
人氣(14) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

我要回應 本篇僅限會員/好友回應,請先 登入
TOP
詳全文