24h購物| | PChome| 登入
2009-06-20 02:29:22| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

DOWN~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於;考完試la但我心情一d都唔開心,因為;亦代表佢地個個都要返澳門la,剩返我一個人,好唔捨得a,無左yani喺我身邊點算好a???有咩事都無人陪下,仲有a+上我真係唔知咩人黎ga,d咁ge野又再次發生係我身上la,我...我....我張一年ge機票唔見左la,嗚~~~~我懷疑我泵左佢la,傷心a!!!希望可以補返一張la~天a!!!help me~我無$ga

聽晚我就要早d走去puki屋企,因為;我驚見到佢地走我會喊a,就好似生日個時一樣~星期一開始就要讀補習班la,有d好似小學生開學日一樣,我只希望佢可以幫我改下d英文,下年ge課真係好難,我最驚ge係公眾演說a,研究方法,美國文學....仲之就全部都好驚la~真係好羨慕Janic佢喺澳門時讀聖羅撒,+下又讀銘傳,下年就去美國讀,代表有二張文憑,佢真係好成功LO,而我就......天A!!!HELP ME~

台長: LO記
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文