24h購物| | PChome| 登入
2006-10-10 23:29:20| 人氣28| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

冷戰中

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好辛苦呀....><
一點都不好受...><
係生係死都好....
超碼有個答案丫....
吾生吾死最辛苦....
吾想咁樣..可以點樣呀....

可能呢d就係對我同佢之間既考驗...
(吾知係边個比佢既鬼主意..真係想佢死..仲要吾生吾死戈隻添喎..fu)

唉...本來唸住去完松化温泉之旅後...返到黎會係一個重生既自己啦..
無啦啦又發生咁多事喎..除左講fu之外..都吾知可以講咩好拿..

不過我知道..發生左既野..並吾係一朝一歹咁發生既...
一定係長年埋伏左好耐先一炮過爆發哂出黎既...
(希望真係可以全部都爆哂出黎啦...)

so...在這唯有無耐的等待...
等待著她的回覆...
畢竟..三天的冷靜期絶不易過....
或許可以逍遙快活的過了這三天....但係並沒有這樣做...
我睇了一本關於婚姻關係既書...令我明白到很多未曾體會過既觀念
(為什么不早點給我這本書呀..><)

可能..有時人就係要發生左問題先知道大獲...想盡一切辦法去補救...
但至少也識得去為發生了的問題去找答案...
好過無動於終丫....

在這.....
是否一定要等到三天之後呢...
這三天的意義又在於那裏呢...
三天真的夠嗎?
何不三十天呢...
許許多多的問題...
似乎明天就有答案...
期待明天的來臨.....

to be continues.....

台長: 阿健
人氣(28) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文