24h購物| | PChome| 登入
2004-09-11 22:45:50| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Outback Jack

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

搵Jack嫂

28歲仔,血氣方剛,有美女同行已經不得了,今次更一連來了十二位美女,簡直艷福不淺,恨死隔離!

這位「恨死人」的靚仔就是全新真人Show《搵Jack嫂》的男主角阿Jack,是澳洲與意大利的混血兒,十八般武藝樣樣皆能。二十出頭就已先後管理多間國際級酒店,有車、有樓、有樣、有錢、有事業,如此有條件的阿Jack自然對另一半有一定要求。

阿Jack今次要在十二位美貌與智慧並重的美女中找出Jack嫂人選,可是經過他的測試,至少未來Jack嫂要擁有與他一起探險、找尋刺激的心情。因此,跳降傘、露天而睡、挑戰昆蟲大鱷、徒手捉魚等技能測試自是少不了。習慣城市生活、弱質纖纖的美女們如何忍受得了,每集她們的真性情都令人看得難捨難離;然而每集最後阿Jack都會親自out走一位美女,與她拜別。誰能越過重重難關,成功阿Jack上路?

Outback Jack, which is slated to debut in June on TBS, takes a dozen beautiful, high-maintenance women and literally drops them into the middle of the Australian Outback via parachute. Once on the ground, the women have to survive the elements of the Outback, while vying for the attention of a handsome real-life Australian Outback hero named Vadim Dale.



lee集係第一集....今日(11/9)已經播第2集喇~正人君子應該會覺得好無聊...12個女人爭男人...仲要特別安排十二個一齊黎..會有點那個....
但係我覺得好好睇呀*0* (雖然我都覺得好賤格咁...) 証明左一點愛情係要爭取...12個女仔都出盡辦法得到阿JACK歡心~ (女仔一定唔認同) 但我好欣賞每一個參賽者..因為佢地都好大膽...同埋兩個人一齊好重要O既"主動"。 雖然中間夾雜左唔少人醜陋O既一面...但係...又冇咩問題O既...大家都爭取自己想得到O既野姐!但係JACK就唔係咁得喇~ 俾我感覺係好似你過黎我就要你咁..非常隨便!!我已經好隨便...但係佢比我更加隨便....= =+ ANYWAY~~都幾好睇O既!

台長: T仔
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 電影賞析(電影情報、觀後感、影評)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文