24h購物| | PChome| 登入
2005-12-18 07:24:40| 人氣69| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

18-12-2005 銅鑼灣 灣仔

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今晚叫醒我的sms係:
保安局呼籲不要前往灣仔及銅鑼灣一帶
及通知在該區居住的親友請盡快離開

令我以為香港正柱于一個不受控制的市區當中
我問人: 係咪好大件事? 人話: 好似係................

今晚我去了銅锣灣等亞zac去飲酒
唸住可以忘記一d我吾想記得的事

一去到銅锣灣
乜人都無,
數埋都無五十個人
全部都係sogo出面的大街度影相law
其實我都好想影
之后接我個妹上十四樓
我飲了一陣就喊了
我真係好掛住妳
我不其然咁打左畀妳
但.............妳都係好straight咁吾係好想同我講野
我喊了好多次
我亞妹話. 我都好吾開心, 但無唸過
你會吾開心過我law

_________________________________________________
我為了妳
我真係吾知可以做d乜
我最盡的事都做晒啦
妳都係話妳吾會同番我一齊law
好..............我算, 但可吾可以對我的態度好dd呢
我只係想妳當我係一個朋友law
我吾想同第二個一齊
我只係想等妳一個
但妳同任何人都講,
妳吾會同番我一齊law
...............................................
我知架啦
吾使再講架la
算la...........................................
妳有妳的權利
我不會迫妳的
我只是妳生命中的一個過路人
只有妳在乎的人
才會珍惜,才會愛
_______________________________________________
但願妳快樂...............




台長: matoKazaf 受傷害的人
人氣(69) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文