24h購物| | PChome| 登入
2005-12-27 23:10:32| 人氣63| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

27-12-2005 無奈的聖誕節....

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

12月24日

唸住呢個聖誕會係最平淡的一個聖誕.......
找人食左個好快的dinner.....
行左陣.....攪呀攪....由九龍去香港...再由香港去九龍.....
最終咪又係去左pl law
其實我都好怕去呢個地方........因為實會有人同你講我係度.......
果然係咁
果晚其實我好開心, 因為見到好多人.....好好玩.......
四五點妳打畀我......問我係邊.....話會上黎.....
但你上到黎我乜都無同妳講過.....我真係唔知點對住妳......
怕妳會吾知同我講乜, 我都唔知我會同妳講乜
最后我同個fd走啦......一句byebye都無同妳講
我番到家樓下....... 妳打黎好似喊緊.......問我係咪吾要妳啦?
我呆了.....問我一係妳家下去我家........一係以后吾好找妳.........
最后.....訓之前都好好..........但醒左后......又變番陌生人

我吾鍾意無希望的希望......
我係鍾意醉了的妳, 因為妳乜都會講.......
但更恨醉醒后的妳.........因為............

_______________________________________
12月25日

同妹同佢個fd去左 oa2
飲到吾知自己做緊乜
我吾知我係乜身份
我喊到傻左, 又嘔law, 個fd話我係咁叫住妳個名.......
唉.......
本來我乜都吾唸架啦.......
但點解妳要畀個咁的希望我..........
乜野叫有時想有時唔想.......
咁我係咪要24小時on call? 當妳同妳的fd玩完.....我就要on call啦?
雖然我真係會采妳..............................
因為我一直都仲愛妳.......
我係傻得可憐, 但妳最少都當我係..........人......可以嗎?
_________________________________________
12月26日

一個人係家.................無飲酒啦終於..........
飲左一個星期.......足足一個星期.........

_________________________________________
12月27日

訓到晚上8點半........吾知點解可以咁架喎........
可能個腦太攰.........
今晚又想飲啦

台長: matoKazaf 受傷害的人
人氣(63) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文