24h購物| | PChome| 登入
2005-10-21 00:40:07| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

草蜢~~~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

正~~~~~真係正....好鬼正呀!!
足足唱足3個鐘呀,老公!!!

不過我真係好失敗呀...
個相機唔記得叉電呀.....
只係可以用電話影左幾張比你睇咋!!

不過唔緊要...有朋友有帶相機呀..
佢話會SEND相比我...
因為坐得好近呀...
第5行呀....所以玩到好HIGH...
又有吹氣棒棒喎.....打到隻手好痛呀...
又企係度跳來跳去...出左成身汗呀!!!

最重要...最重要係乜你知唔知呀...老公!!
你知唔知我見到邊個呀...哈哈哈哈
各位觀眾....((((李克勤))))

嘩~~~~~~~~~~你都唔知呀...我幾開心呀...
不過我過唔到去呀...如果唔係...我一定去簽名影相架!!!
老公....我都同你講架啦....
我同佢真係好有緣架!!!!!
信啦~~~~~~呵呵呵.....(((好靚仔呀~~~)))

如果今日你係度...你一定會同我玩到好HIGH...
真係好耐未試過睇演唱會睇到咁投入架了!!!!
所以好值呀....因為真係好好睇....
遲下我同你再買VCD一齊睇啦...好唔好呀????

老公.....你點呀...今日聽你講有唔舒服喎...
你有冇事呀????有冇食藥..有冇早訓呀????
冇理由你會吹到個頭架...你邊有咁高咁近個冷氣呀???
哈哈哈哈~~~~~~~~~~~~
講笑咋....你自己小心啦...凍就著多件衫了....
真係唔掂..你就睇醫生食藥了....
知唔知........
我真係會擔心..會心痛架!!!!!!
老公....愛你...掛住你....
錫晒你啦............................
LOVE YOU FOREVER AND EVER!!!!!!

台長: 精靈美寶
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文