24h購物| | PChome| 登入
2006-11-27 22:57:17| 人氣102| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

完了!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢日係最後一次我地去的地方
呢度係我最後一日寫野的地方

無謂你睇到睇唔到最後一次呢D說話都好
我都會講多一次

如果我有害到你任何野
我只能講句對唔住!
無論你信唔信都好,我真係唔係有心傷害大家!








就算依家我地關係搞到咁差.....

我希望你都會同我一樣唔會唔記得以前我地開心過的日子
我希望你都會同我一樣唔會唔記得以前我地去過的地方
我希望你都會同我一樣唔會唔記得以前我地食過的餐廳
我希望你都會同我一樣唔會唔記得以前我地影過的相

更加希望
你唔會唔記得我所為你付出過的任何一件事情
你唔會唔記得曾經有我在你生命中出現過
你唔會後悔同我一齊渡過的幾年
你會有一日會笑住咁諗返我地一齊的回憶
你會有一日會主動搵返我
你會有一日會同我做返朋友

對你...我真心真意....
到目前為止..你係我最愛的人..亦係我第一個的男人

但我傷...
我傷係因為我傷害左兩個人
我傷係因為你對我講的說話
我傷係因為原來好多野你都唔信我
但我想講.....我冇呃過你任何野

我真係冇反轉豬肚就係屎
我一路都好体諒你...但原來你會咁諗我
無論之後..你會點都好...
我唔想計較了....

反正到呢一刻...
我乜野感覺都冇晒....
對你....
我依家只係當你係我的好朋友,好知己
無論你點睇我都好...當唔當我係都好..
我都會當你係!

講完了....最後:祝快樂/身体健康/生意興隆

希望真係你唔會唔記得我...
如果有掛住我、懷念我、諗起我
我就心滿意足!

再見了,我的愛人!






台長: 精靈美寶
人氣(102) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文