24h購物| | PChome| 登入
2005-10-19 22:41:05| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

望海~~~~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

雖然我琴日係有唔開心的心事...
但我其實真係想同你講...
我琴日都好開心架!!!!!
亦都好想同你講..對唔住..
因為我破壞左一日開心的機會!!!!!

或者我個心真係太多的唔舒服了......
不過依家冇事了!!!
琴晚我真係忍唔住喊左一大埸....
因我怕你會嬲我呀..我怕你唔再理我呀!!!
老公...但依家放心晒了...
因為同你傾左一陣電話...令我放鬆晒.......

琴晚一刻....
我先知道原來自己真係好緊張我同你的關係......
好怕冇左你...好怕你會走左去....
原來我真係咁愛你!!!!!

今日之後...
我應承你......我唔會再亂諗野!!!
有乜野都會同你講..唔再浪費我同你之間的時間~~~~~
老公...原諒我啦....
可能因為我的擔心...先令到我的心情變差!!!

呢個景真係好靚....
記得我地訓係度一齊望住個海的時候....
雖然大家乜都冇講....但係大家都好享受果一刻的感覺!!!

唔可以唔一提的係....你琴日的做型..真係好得...
好靚仔...真係好型!!!!!
好多謝你比左一個咁新鮮的做型比我睇....
令我更加咁迷你.....(你好野!!!)

老公~~~~~~~我愛你...
無論你有幾(高)都好......
我都一樣咁愛..咁愛.....咁愛你!!!!
KISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

台長: 精靈美寶
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文