24h購物| | PChome| 登入
2006-11-20 21:57:57| 人氣104| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解我地會變成咁?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

你仲記唔記得我地之前有幾開心架?

你仲記唔記得我地之前講過的野呀?
你仲記唔記得我地之前玩過的野架?
你仲記唔記得我地之前買過的野架?
你仲記唔記得我地之前笑過的野架?

我真係唔知點解我地會搞成咁?
對你...我死左心了...
但唔代表我會忘記以前同你一齊的每一樣野...

我真係唔知點解你要咁對我..
唔通我真係咁差咩?
唔通我真係對你好差咩?
唔通我真係咁唔值得你對我好咩?
唔通我對你咁好都咁唔值得你比返少少尊重咩?

我真心當你係我知己
但感覺好奇怪....

依家的我...好失望.....
真係好失望...

我唔知點解你要咁樣去對一個..
為你做左咁多野的人.......

唔通大家真係朋友都唔可以做?
眼淚流夠了...唔再值得我去流....
順其自然啦....
或者....依家個心流的係血...
心血.............






台長: 精靈美寶
人氣(104) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文