24h購物| | PChome| 登入
2006-04-25 23:26:14| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

堅持 ..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台



首先要多謝銘銘沉日送比我ge文章先la ..

話晒將妳ge第一次比左我wo ..

我會繼續加油 ..

由當初ge堅強 ..

到左而家變左要堅持 ..

就係因為有一個信念 .. 就係要堅強 ..

所以我要堅持 .. 哈哈 .. 都唔知明唔明自己up緊乜 ..

今朝起身第一下諗起ge就係呀強買ge芝士火腿牛角 ..

再加多支子母奶 .. 真係精神為之一振 .. haha ..

呢輪每當媽咪問起關於您的時候 ..

我只能夠以 "嗯 .. 哦 .. 係呀 .." 黎應答 ..

真無奈 ..


仲有今日真係好無聊 .. 沖完涼之後開返d相黎睇 ..

相入面ge我都笑得好燦爛 .. 仲係由心笑出黎ge ..

原來我冇左呢種笑容已經有好久了 ..

而且 .. 希望在明天 ..

在您離開我之後我完全明白 ..

所以無謂再要自己唔開心 ..

再做咁多多餘ge野la ..

台長: * * 櫻 ..
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文