24h購物| | PChome| 登入
2006-04-17 14:40:47| 人氣61| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

最後期限

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係我比自己的最後期限 , 我同自己講一定要放低 ..

我已經收拾好您的東東 .. 您送比我ge野實在太多la ..

執極都執唔晒 .. 重要好重ga .. 點算好呢 ..


沉晚返到公公度 .. 望住個天空 ..

有個好圓ge月亮 .. 隔離有一粒好閃ge星星 .. 而相隔好遠ge地方 ..

有一粒只可以用餘光先睇到ge星星 .. 我係度諗 ..

個月亮係您 .. 戈粒好閃ge星星係"佢"..

而用餘光先可以睇到戈粒 .. um .. 就係我 ..

我地ge情侶關係已經變到咁la .. 我已經離您咁遠 ..

所以.. 唔可以強求.. 我會放低la ..

都係選擇做返真真正正ge朋友 .. 咁樣會開心d ..

您話您自己唔係一個好男友.. 冇錯 ..

但我相信您會係一個好朋友 ..

我講過同您一齊好有安全感 ..

我諗除左做您女朋友ge時候有之外 ..

做您ge朋友都會有 .. 您對朋友好好 .. 但女朋友就 ..

見仁見智la .. 唔係唔好 .. 只不過係 ..

好似唔太理解咁lo ..

又或者我唔係可以令您改變ge一個女朋友la..

既然您選擇改變我地ge關係 .. 我會接受 ..

但願我和您從此各自過著幸福快樂的生活 ..




台長: * * 櫻 ..
人氣(61) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文