24h購物| | PChome| 登入
2004-09-03 17:51:44| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

 ||: 新社no.1//

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今 朝 唔 知 醒 , 要 人 叫
琴 晚 太 夜 瞓 了
咁 咪 換 3 呀 果 d 囉
點 知 換 完 落 去 梳 頭 果 時
發 覺 自 己 冇 帶 到 眼 鏡
咪 係 咁 搵 囉
點 知 搵 黎 搵 去 度 搵 唔 到
最 後 先 比 我 係 2 樓 個 垃 圾 桶 度 搵 返
可 能 頭 先 拎 3 果 時 跌 鬼 左

返 到 學 校
落 左 locker 擺 野
上 返 黎
坐 左 去 moses 個 位 同 johnny 吹 水
講 我 琴 晚 做 的 傑 作
蜜 蜂 都 話 我 做 得 好 架
咁 moses 佢 返 黎 我 咪 比 返 個 位 佢 囉
點 知 moses 一 坐 就 話 我 係 鬼
話 我 坐 佢 個 位 點 解 張 dun 會 咁 凍
十 萬 個 無 奈
都 唔 知 比 咩 反 應 佢 好

roll call
又 有 p 係 度 舉 班 牌
真 係 越 睇 越 百 痴
今 日 係 勁 勁 勁 曬 曬 曬 曬 曬 囉
又 要 企 得 勁 耐 喎
仲 要 升 埋 國 旗
唔 知 點 解 今 日 又 行 返 前 梯 喎

上 到 去
着 返 件 lan 3
之 後 胸 肌 就 收 果 個 校 簿 費
收 完 唔 知 做 咩 佢 行 過 黎 收 野
咁 我 咪 話 佢 知 名 單 果 件 事 囉
點 知 佢 又 叫 我 講 普 通 話 喎
搞 到 勁 樣 衰 咁
講 完 個 黃 嘉 豪 仲 係 度 笑!
哼!

小 息
同 vv人 落 左 cover 飲 野
上 返 黎 好 似 就 打 鍾 了
honesty 個 社 會 大 會
我 同 pp 又 玩 井 字 過 9 關
我 lose 左
唉 ! 技 不 如 人 tim
又 同 moses , 肥 包 玩 bagigu
我 係 次 次 都 輸 囉
之 後 係 咁 同 黃 嘉 豪 傾 計
佢 成 日 都 聽 唔 到 我 講 咩
係 咁 「 吓 ? 吓 ? 吓 ? 」
傾 左 陣 就 放 棄 左
因 為 我 又 睇 唔 明 佢 講 咩
佢 又 聽 唔 明 我 講 咩
瞓 左 陣 就 小 息

小 完 息 終 於 到 progress 個 大 會 了
本 來 諗 住 同 黃 嘉 豪 , johnny 同 bow 佢 地 一 齊 排
點 鬼 知 個 死 人 p 又 要 人 跟 no.
勁 唔 妥 佢

落 到 去
見 到 葉 坤 杰 喎
原 來 是 同 社 的
跟 住 2 個 前 任 副 社 講 野
佢 地 介 前 紹 社 長 果 時
話 咩 有 4 十 幾 吋 長 腿 的 靚 女
..........
之 後 係 度 選 個 新 的 社 長
又 比 紙 我 地 寫 no.
我 同 bow 都 寫 左 個 "棄" 字
點 知 肥 雞 佢 當 選 喎
好 野 !
仲有王思樂佢做左副社
仲 有 個 un un 腳 的 副 社
今 年 我 地 社 黎 左 個 新 的 社 老 師
阿 鄺 sir 喎
講 野 都 ok 好 笑 架
點 知 佢 講 講 下 我 前 果 行 有 個 人
好 似 舉 手 咁 做 個 動 作
阿鄺sir即刻話
「 我 知 你 的 意 思 係 我 地 新 社 會 好 似 火 箭 咁 向 上 升 ! 」
..............
到 李 震 維 講 野 果 時
佢 話 「 鄧 小 平 曾 經 講 過 一 句 說 話 : 我 們 要 站 起 來 ! 」
哈 哈
全 場 狂 係 度 拍 手 囉

上 返 課 室 果 時
個 校 刊 出 左 啦
係 度 睇 囉 我 係
都 冇 聽 阿 sir 講 野

放 學 諗 住 同 bow 佢 同 豬 頭 佢 地 打 波
點 知 最 後 都 冇 打 到

返 到 黎 同 林 欣 傾 左 好 耐 電 話
跟 住 dady 就 買 左 野 比 我 食 嚕 *

下 個 mon 就 上 堂
有 點 兒 期 待 的
但 係 又 驚 會 悶
因 為 4 堂 連 堂 呀 day1
唉!











































                      ))呆住了…

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文