24h購物| | PChome| 登入
2004-09-01 16:23:15| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

""第1日/../

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日..唔知係咪轉性...
7點準時就識醒...
換3啦,紮頭啦..
着鞋啦,食野啦...
阿哥佢又唔醒wor..
原來佢今日遲返..
佢就正啦...
又係度睇電視啦..
好似係笑傲江湖黎gaa...
睇左少少就出左門嚕*..
之後就去搭車啦..
今日個師機好好人呀..
等埋我先開車..
kakaa...
可能佢知今日開學..






係架車度..見到個cls的女仔囉...不過不認識的...
之後就返學校啦..經過新翼走廊果度見唔到我地d locker..
妖!真係唔般上黎呀...咁cheapp gaa....哼哼哼哼哼!
入到2bbb度...見到danny,星星,仲有boww同stacyy...
之後係度玩呀.傾計呀..boww又陪我去左locker度擺野啦...
拎左dd書返黎呀..費事下個day1咁多野拎啦...好識諗gaa我...
返返2bb..林欣欣就返左啦..又係度講d作業果d..
之後又走圍吹下水...咁就打鍾嚕*...

胸肌sirr入左黎...kaka...估唔到sky-c個post係堅gaa..
真係佢borr...好彩唔係帆帆啫...林欣欣..認命啦....
之後胸肌sir就用普通話「各位同學早」...個個都好大反應呀..
梗係啦..無啦啦入黎同我地講普通話...之後佢又用普通話繼續「我姓李」
咁我地咪話返「李老師早」囉...勁無奈牙大家...咔咔...
咁佢又話平時d班務都會用普通話喎...個個都無奈到唔知比咩反應佢好...
之後佢又話佢會教我地中文..仲派左個time table比我地添...
哇..一睇到係阿miss鍾教英文...已經勁唔想囉...
cv-蔡永強..唔知冰個...h-楊太..聽人講佢教得唔係咁好..
is-c明..好嚴ga啵..不過希望最差的li科會有改善啦..
m屎-瘦陳...vv話佢唔教書...唉...g-唔識gaa...

講完lii dd...李sir(好有禮貌ga啦)又同我地講校服dd野..
話dd男仔自制低腰褲..講得好好笑ga佢..仲有又話dd女仔點整短條裙..
又問我地..短果少少真係好睇好多咩?..我點知喎..我又冇...
講講下有個人入黎話係學生證..咁咪派lorr...
不過dd相match到錯晒..bow果張係唔知邊個..
我果張張相係阿車...林欣欣果張張相係我黎ga...
搞到等陣小息要去影過..跟住又講話班長果dd啦...
講完就打鍾嚕*...

我同阿bow去左dt rm諗住要去影返相..點知佢話係小息之後先影喎..
勁樣衰呀搞到我地2個...咁我地2個就上左1/f度睇下dd f.1lorr..
個個都好矮呀...好可愛gaa有dd仲...不過我見唔到金毛果個啵...
之後又落左去飲野..再上返2bb...

上到去又玩下咁又打鍾啦..阿李sir又上返黎..
我都唔記得佢講咩啦..講講下就有人黎話帶去影相...
好多女仔果dd都錯gaa..落到去..勁快咁影完就上返黎..
跟住就選班長..moses勁好笑..提名p哥....
嗱..p哥..冇我份ga..我講提名你都係講下笑..
之後p哥咪勁唔憤氣...提名返阿moses lorr...
kaka...之後nancy就提名holiday,
yoyo仲提埋阿bow timm...好玩呀...
仲有holiday又提阿timtimmmm...
跟住就比張野我地一人寫一個男一個女....
遂張遂張點票..本來p哥遙遙領先gaa..
點知timtim後徑伶俐..追返worr..
女仔就of coz係ho甩地啦..恭喜咁多位呀!!!!!得2位...

之後又小息,,勁快就打鍾..入hall...miss邱呀..
好靚啵今日着得...之後dd老師入黎..阿miss chung做pink lady呀..
唔係lady..係old women..仲有個新的net teacher...
巧sexy ga佢...仲有2個新的副校..一男一女..一高一矮..
之後就唱校歌..大家的聲線都不知幾咁「雄壯」...kakaa
校長又係度講野..好似話咩..今年dd中六考得好好啦..
仲有話tmr evening個hk電台..佢比人邀請去講啦...
仲有講阿李致和...講起佢..我一定會引唔住係咁笑..
因為諗去佢omega個比賽dd野..kaa..
校長又係度介紹dd新的老師啦..個個都睇唔清個樣lorr..
因為今日坐左後面..校長講完...個會咁就完啦...
之後洪sir就講點join dd club啦...
又係上年果dd野...悶..then到腳sir講..
佢話worr...3年唔遲到缺席就有張獎狀...5年又有張勁dd的..
7年又有張好勁geiii..dd人勁好笑lorrr...
跟住又講dd唔記得左係咩的野...

講完返返classrm就放人啦...同yoyovv去左買野.,.
買完去左吉野家..點知見到兒啦..咪一齊lorr...
食克佢陪我去左買野..買完就走嚕*...

返到homee..君佢講左好多野比我知..唔記得晒...
之後就online啦..上sky-cc搞掂埋校草個提名..
又同buy人 chat左幾句...好悶呀而家..

之後就係度繼遂online 啦...係sky-c度...
同阿cat傾左2句就食飯...食完就又onn...
又係sky-cc度..而家太悶啦..之後同yoyo vv chat左陣..
又同見肥強狂chatt..又見到人地dd日記...
講埋dd勁8 chi的野..以為自己好有魅力咁呀...





              





        勁憎DDD煩到爆的8婆呀!











             .."幸福.可能不是我倆間的事>//

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文