24h購物| | PChome| 登入
2004-09-02 18:22:56| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

  最悶的一天..*//

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係最悶的一天呀...
返到去..見冇咩人係度..
咪出去睇人打波囉..同阿車一齊...

諗返起我張學生証個樣係佢..哈哈睇睇下就去左locker攏野..
上返黎就見到johnny,柯楠同淙淙係度..咪係走廊同佢地吹水囉..
之後傾傾下無啦啦adam又彈左係我隔離..比佢嚇屎呀><"...
柯楠一知adam出黎..又係例牌動作..去攬住佢..
咁我咪話囉「又係度非禮adam..」adam都好醒咁反抗ga
johnny睇到又係度笑..梗係啦..佢地2個d動作咁不雅..

吹完又打鍾啦..開學第一次落去roll call..勁爆唔想囉..
我又扮高企左係bow後面..尾3呀..第一次咁後..
落到去..見到d p係度舉班牌..真係好好笑..
覺得佢地有點兒8 chi囉...唔係..係叫佢地果個老師先岩..
企係度勁勁勁勁勁爆爆爆爆爆熱同曬..係狂出汗果隻..
個腳sir又長氣...嘈住晒...派隊上啦...原來今年我地用後樓..
有d唔慣tim...要我地兜圈..遊花園咩家陣...

上到去啦..胸肌sir又入黎啦..係度收果d健康檢查果d...
之後又講調位..佢就咁行行改個高矮喳...
佢調我地果roll果時話要同bow坐前後位..
胸肌都比wor...哈哈...好愛你呀!真係好人ga啫..
但係之後又唔係好鍾意個位lor...咩事lor!
林欣欣..oh my god!enjoy youself!唉...

跟住又講話買校簿果d啦..又唔比人單買wor...
擺到明係係度屈人$$ga啦..cheapcheapcheap...
我咪同bow佢2個買一份「套餐」(胸肌sir係咁叫ga)lor...
慳家呀而家玩..學晒buy人d野tim...

之後就選班會啦啦啦啦啦...holiday同timtim主持..
主席..nannan勁快就提名阿lolo...
之後唔記得左邊個又講埋p哥..so p哥又拉埋moses落水lor...
最後係...moses正,lolo副..p哥又一次逃過大難...
跟住到文書啦...本檬講晒話sondick ga...
點知最後都話唔得..咁咪提名阿johnny lor...
都就快決定果時..johnny又話部機壞左..搞到做唔成..
點知就燒到黎我度啦...唉...咁就做左文書...
想就唔係好想ga啦...做左上年一年..咁多人講埋d無聊的是是非非...
唔係咁想又黎多一年囉..不過事實左...冇計..臨尾香tim...
then到敗政..個個跟本就有心要buy人同vv一對地當選..
難為阿sondick做左陪跑份子jar...慘慘慘慘...
咁結果就of coz..buy人同vv啦..眾望所歸啦..
最後就係康樂啦...我有提名到johhny啦..唔知邊個提阿bow..
nannan,gloria,流行星,輝輝...6個out3個要3個...
最後的人bow,nannan同流行星星...johnny好似好想做咁啵...
點知到到話揀總務果時呢..胸肌又話johhny入埋頭先果3個...
咁就4個一齊做康樂同總務..失而復得..勁啦...

小息..同bow去左飲野..再上返黎lor...冇野做...
小完息..wisdom個社員大會..others的係度悶..
我同bow係度玩啦..無無聊聊又小息..
過左去同johnny吹水..傾傾下就係度研究佢地頭髮d轉...
又係度叫adam mu低睇下佢有幾多個轉..之後adam又玩埋一份..
勁開心又一個小息嚕*..返返去..到virtue個大會...
我,mango.timtim.p哥,bow係度反..反到顛晒呀個個..
狂話「我同你玩井字過3關,你要圓圈定交叉,我要3角型..」..
點知同同p哥話..「我同你玩井字過3關,你要圓圈定交叉,我要正方型」果時..
p哥話「我要長方型呀..」個個係度笑..之後又瞓左陣..咁就放學了..

經過2d..見到gary chan...超好笑呀佢..之後就搭廢鐵去左大馬路m記食野..
鍾意果度夠大呀..食完咪試下果個新的蜜桃藍莓乳酪囉...
又幾好味啵!...

返到黎..上網join左d club啦..又同brian,林欣欣傾左陣電話...
又係悶悶地就到而家...

台長: ".. 2liNg ° ×
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文